In 1997 ben ik mijn eigen accountantskantoor gestart.
Het kantoor streeft ernaar om haar werkzaamheden uit te voeren met ervaren medewerkers.
Zelf houd ik mij voornamelijk bezig met bijzondere opdrachten.
De succesvolle afronding van deze opdrachten vormt veelal de basis voor een langdurige klant relatie.
Stephan Koridon
Accountant (AA) | Salarisadministrateur
Ik ben vanaf de oprichting als accountant werkzaam bij Van der Linden Accountants. Vervolgens ben ik me meer in de automatisering gaan verdiepen. Regelgeving en kwaliteitsborging hebben daarnaast mijn interesse. De laatste jaren moet ik het noodgedwongen wat rustiger aan doen. Met de flexibiliteit van automatisering en thuiswerken is dat goed inpasbaar. Tevens heb ik na het vertrek van onze register salarisadministrateur deze werkzaamheden overgenomen en voer diverse loonadministraties en sta klanten bij in HR vraagstukken.
Matthijs Muis
Assistent-accountant / aangiftemedewerker
Vanaf 2020 ben ik werkzaam voor Van der Linden Accountants. Ik stel jaarrekeningen samen met de bijbehorende dossiervorming. Daarnaast doe ik aangiften vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting voor zowel ondernemers als DGA’s.
Alexander Bajetto
Assistent-accountant/Boekhouder
Als senior boekhouder heb ik jarenlang diverse klanten bijgestaan en hiervoor rapportages verzorgd. Sinds mijn pensionering assisteer ik met name in het jaarrekening proces door de bijbehorende dossiervorming vorm te geven.
Bert van Asselt
Accountant (RA/AA) / Waarnemer
Naast mijn functies aan de Christelijke Hogeschool Windesheim waaronder hoofddocent Accountancy, ben ik voorzitter van het AC-scholenoverleg. Dit is het landelijk overlegorgaan van hogescholen met een HBO-Accountancy opleiding. Vaktechniek heeft mijn passie. In dit kader ben ik aan kantoor verbonden als waarnemer en adviseur. Voor kwaliteitsverbeteringen voer ik geregeld peer-reviews uit en geef cursussen en trainingen.
Rob Bark
Assistent-accountant/Boekhouder
Voor alles in het boekhoudkundig proces, sta ik de klant bij. Of het nu gaat om het voeren van administratie, dossiervorming in het jaarrekening proces of loonadministraties. Daarnaast maak ik liquiditeitsbegrotingen en overige rapportages. Kortom: boekhoudkundig breed inzetbaar!
Henk Strijkert
Fiscaal jurist (mr./drs.)
Sinds het ontstaan van het kantoor voer ik geregeld opdrachten uit welke bijzondere of lastige uitdagingen kennen. Op fiscaal-juridisch gebied zorg ik dan voor oplossingen. Daarbij begeleid ik het hele traject en ga voor de maximaal haalbare uitkomst.
Nico van der Linden
IT-medewerker
Met mijn studie HBO-ICT aan het Windesheim zet ik sinds kort mijn kennis bij Van der Linden Accountants in. Ik denk mee over automatiseringsvraagstukken en beheer de website van kantoor.
Ageeth van der Linden
Administratie en ondersteuning
Sinds de oprichting van het bedrijf in 1997 ben ik op de achtergrond aanwezig en voer ondersteunende taken uit. Eén van die ondersteunende taken is de kantooradministratie. Verder zorg ik ervoor dat alles op rolletjes loopt.